پ. اسفند ۱ام, ۱۳۹۸

۶ روندهای تحقیق و توسعه که بر نیروی کار شما تأثیر می گذارد

Abstract Futuristic Background

هرچه فناوری دیجیتال قوی تر و پیچیده تر می شود ، استفاده از آن نیز آسان تر و دشوارتر می شود. این امکان را به مشاغل و متخصصان می دهد تا در زمان سریع تری بیش از گذشته دست یابند. با این حال ، فناوری همچنین می تواند دشوار باشد زیرا به طور مداوم چیز جدیدی را برای یادگیری ارائه می دهد.

دیجیتال

به همین دلیل شرکت های بیشتری به دنبال تشکیل یا تقویت بخش های یادگیری و توسعه (L&D) خود هستند. ما دیگر در دنیایی زندگی نمی کنیم که یک تجارت از همان روش ها و فن آوری هایی که ۲۰ سال پیش انجام داده استفاده می کند.

مشاغل امروز باید از پیشرفت های جدید فن آوری و کسب و کار خودداری کنند. اگر این کار را نکنند ، توسط رقبائی که مایل به انجام آنچه هستند نیستند پیشی می گیرند: بهبود و سازگاری با شرایط جدید.

برای مدیران L&D یا مدیران منابع انسانی ، اطمینان از تمرکز شرکت آنها در مناطق مناسب ، مهم است. در این مقاله ، ۶ روند نوظهور را که بسیار مهم و حیاتی هستند ، مورد بررسی قرار می دهیم.

۱ Systems سیستمهای مدیریت یادگیری

سیستم مدیریت یادگیری (LMS) سنگ بنای هر ابتکار عمل مؤثر یادگیری است زیرا در آن نرم افزار ، تکنیک ها و ابزارهای مورد استفاده برای اطمینان از اینکه یک نیروی کار در هنگام آموزش جنبه های مربوط به کار به طور موثر آموزش می یابد ، قرار دارد.

بدون یک سیستم ساخت یافته ، شرکت ها بسیاری از مسائل لجستیکی را ایجاد می کنند. مثلا:

     

  • چگونه اطمینان می دهید که نیروی کار شما در صورت استاندارد کردن و نظارت بر آن ، آنچه را که لازم دارند یاد می گیرد؟
     
  • چه موقع انتظار دارید نیروی کار شما این یادگیری را انجام دهد؟
  •  

  • آنها از چه چیزی یاد می گیرند؟

یک LMS قوی به همه این سؤالات پاسخ می دهد ، به قابلیت اطمینان و کنترل در مورد آنچه که یک نیروی کار می آموزد و چگونگی اعمال آنها در شغل.

برنامه ریزی مناسب ، آموزش و اجرای بسیار مهم است. بنابراین ، در زمینه هایی که مشاغل شما به آن علاقه مند هستند تحقیق کنید ، دریابید که چه عناصر می توانند تجارت را بهبود ببخشند ، و آموزش ها و سیستم هایی را که برای اطمینان از نیروی کار خود در آن آموزش لازم دارید ، تهیه کنید.

برنامه ریزی

یک LMS مناسب به حفظ بیشتر کارمندان کمک می کند و به نیروی کار ارزش می افزاید ، حتی امکان ارتقاء از درون را نیز فراهم می کند.

۲ Re واقعیت مجازی و هوش مصنوعی

این فقط نرم افزار جدید نیست که نیروی کار در آینده نزدیک باید نحوه استفاده را بیاموزد. این کاملاً متفاوت از رابط و تعامل است. برای مثال واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده همتای آن (AR) باعث ایجاد امواج بزرگی در صنایع مختلف می شوند.

به طور خاص ، VR در حال شکل گیری است تا به عنوان یکی از ابزارهای مفید برای شبیه سازی و آموزش ، یکی از ابزارهای مهم یادگیری و توسعه باشد. توانایی ایجاد یک محیط مجازی ، کامل با غرفه ها و شخصیت ها ، آن را برای انواع مختلف تجربه های یادگیری کامل می کند و کشورهایی مانند سنگاپور قبلاً از آن برای آموزش CSI استفاده می کنند.

واقعیت افزوده یکی دیگر از ابزارهای یادگیری بالقوه عالی است ، زیرا هدست های AR می توانند اطلاعات و بسترهای دیگری را به یادگیری بیفزایند ، و یک تجربه هولوگرافی را ایجاد می کنند که باعث افزایش تدریس می شود.

همچنین ، هوش مصنوعی (AI) می تواند پیشرفت بزرگی داشته باشد زیرا “سیستم های هوشمند” امکان پردازش سریع اطلاعات را فراهم می آورد و سرعت بیشتری را برای جمع آوری و استفاده مناسب در اختیار شما قرار می دهد. در حالیکه هوش مصنوعی هنوز تصمیمات تجاری را نمی گیرد ، می تواند به سرعت تصمیم گیرندگان اطلاعات را مورد نیاز خود پردازش کند تا آنها سریعتر به نتیجه برسند.

۳ ٫ تحلیلی

داده ها فقط درصورتی مفید هستند که افراد به نوع صحیحی دسترسی داشته باشند و بدانند که با آن چه کار کنند. Analytics یک رشته برای غوطه وری در مقادیر عظیمی از داده ها و بازیابی مواردی است که در واقع مفید است تا بتوانید آن را به خوبی انجام دهید.

تجزیه و تحلیل به این معنی است که اطلاعات جمع می شوند و صرفاً برای آموزش توزیع نمی شوند. با استفاده از تجزیه و تحلیل ، می توانید متوجه شوید که نیروی کار به سرعت در حال یادگیری است و در کجا آنها مشکلاتی را تجربه می کنند ، و سپس می توانید به راه حل ها برسید.

راه حل

برای بخش های L&D که می خواهند LMS کارآمد و کارآمد باشد ، پیکربندی شود تا اطمینان حاصل شود که آموزش با حداقل خرابی دریافت و درک می شود ، تجزیه و تحلیل برای تحقق بخشیدن به LMS در جایی که باید باشد ضروری است.

ویژگی های گزارش دهی خوب و پیشرفت های اضافی مانند تجسم داده ها می توانند به جهت یابی روندها و بهینه سازی یادگیری برای نتایج سازگار و مطمئن تر کمک کنند.

۴ Collaboration همکاری داخلی

ادغام یک تکنیک کلیدی است که در بیشتر مشاغل به خصوص در مورد فن آوری پیش می رود.

به عنوان مثال ، بخش فناوری اطلاعات بیشتر شرکت ها دیگر نمی توانند کسی باشند که با سایر افراد ارتباط برقرار نکنند. از آنجایی که فناوری اکنون به شدت در بسیاری از جنبه های مختلف کار روزانه یکپارچه شده است ، فناوری اطلاعات باید برای ارائه بهتر آنچه مورد نیاز است با سایر بخش ها همکاری کند.

همین خویشاوندد از همکاری داخلی برای آموزش نیز ضروری است. همه بخش ها باید در مورد آنچه آموزش لازم است انجام شود تا یک اداره خاص بتواند روانتر عمل کند. هنگامی که هر بخش از یک تجارت بهینه شده است ، تمام عملیات در بهترین حالت کار می کنند. به عنوان مثال ، فناوری اطلاعات باید به اداره منابع انسانی آگاهی دهد که قرار است یک سیستم جدید مدیریت اسناد برای افزایش بهره وری کلی شرکت اجرا شود و آموزش در آینده است.

همکاری داخلی و ارتباطات باز بین واحدهای مختلف برای دستیابی به ابتکارها و سیستمهای مؤثر یادگیری و توسعه و سودمندی یک شرکت ضروری است.

۵ ٫ تحرک

اکنون در عصری زندگی می کنیم که BYOD یا “دستگاه خود را بیاورید” روز به روز رایج می شود.

دنیای امروز به طور فزاینده ای متحرک است ، و این بدان معنی است که نیروی کار نیز هست. دیگر لازم نیست که آموزش کارمندان در یک اتاق مشخص ، در اتاقی که برای آن کنار گذاشته شده باشد ، انجام شود.

ریزنویسی می تواند روی دهد. در بعضی موارد ، حتی ممکن است لازم باشد ، مخصوصاً برای کارهایی که در زمان حساس هستند ، وقتی کارمندان باید در حین حرکت به سرعت یاد بگیرند ، تا بتوانند مزیت اول حرکت را حفظ کنند.

تحرک ، با این حال ، باید با دقت برنامه ریزی شود. برای مثال ، یک برنامه elearning مناسب برای دستگاه های اندرویدی ، اگر بیشتر کارمندان از آیفون استفاده کنند ، هیچ شرکتی نخواهد داشت.

مانند سایر جنبه های تحقیق و توسعه ، یک شرکت باید به آنچه می خواهد نیروی کار بیاموزد نگاه کند و سپس به روش های موجود یا کارآمدتر در زمینه نیروی کار که در حال حاضر فعال است نگاه کند.

۶ ٫ شخصی سازی نتایج بهتری را کسب می کند

یک فرد متبحر با اندازه یک اندازه دیگر در هنگام آموزش نیروی کار دیگر کار نمی کند.

شخصی سازی یا شخصی سازی می تواند کارآیی و نتایج آموزش نیروی کار را با حاشیه های قابل توجهی افزایش دهد. دلیل این امر ساده است: وقتی افراد روشی را که ترجیح می دهند بیاموزند ، سریعتر یاد می گیرند و آن آموزش را حفظ می کنند.

برای مثال ، آموزش استاندارد ممکن است مستلزم تهیه دفترچه ، انجام سخنرانی در زمان معین و سپس صدور گواهینامه پس از امتحان کتبی در یک محیط کلاس باشد. این نتایج به دست می آید اما لزوماً نتیجه مطلوب را به دست نمی آورید.

اگر کسب و کار شما سبکهای مختلف یادگیری – آنلاین ، میکروآموز ، ترکیبی را ارائه می دهد – ارزیابی نهایی غالباً در مقایسه با داشتن تنها چند نتیجه استثنایی ، در نتیجه نمرات بسیار بالاتری حاصل می شود که اکثر آنها فقط کافی یا متوسط ​​هستند.

با شخصی سازی ، مهم است که نه تنها چگونگی یادگیری نیروی کار ، بلکه آنچه را که آنها می خواهند یاد بگیرند و چرا می خواهند آن را بیاموزند ، مهم است.

دانستن اهداف مدیریت و نیروی کار می تواند به دقیق تر کردن یادگیری کمک کند و در برخی موارد ابتکار یادگیری می تواند به یک نقطه افتخار برای حفظ کارمندان و جذب استعدادهای جدید تبدیل شود.

افکار نهایی

نیروی کاری که می تواند چیزهای جدید را یاد بگیرد از منسوخ شدن جلوگیری می کند. در شرایط سریع گام امروز ، iit باید از شرکتها یاد بگیرند تا بتوانند یادگیری مادام العمر با ارزش را برای حفظ و جذب کارمندان جدید فراهم کنند.

کارمندان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند و به یک شرکت افزوده می شوند و این باعث تغییر در عملکرد روزانه و نوآوری های آینده می شود.

اعتماد به نفس